علی صمدزاده خلجی

علی صمدزاده خلجی

5.0 (از 5 نظر)
کمتر از 3 خدمت موفق
معرفی علی صمدزاده خلجی:

با سلام خدمت همه دکوراسیون دوست های عزیزم😍❤️💪🏻 عید نزدیک شده و میخوایی دکور خونتو تغییر بدی؟ 🤔 هنوز تصمیم نگرفتی چجوری و چیکار کنی یا از کجا شرو کنی ساختن خانه رویایی شما نباید یک کابوس باشد 😍 💪🏻 دک تر دکوراسیون خدمتتون رسیده با مشاهده محل تغییر دکوراسیون و مشاوره های تخصصی و با محاسبه کمترین هزینه و پرتی، کیفیت بالا، با سابقه بیشتر از 10 سال ✳️اجرا و نصب انواع دیوارپوش برای انواع دیوار صاف و سرامیکی،،، سقف گچی و بتی و سبک سازی با اجرای زیر سازی همراه با چوب روسی ✳️نصب دیوار پوش برای انواع ستون و تراس ✳️اجرای باکس و دور چراغ و نور مخفی ✳️نصب پارکت بر روی زمین و پله ها، همراه با قرنیز ✳️نصب ورق تاپکو(سنگ مصنوعی) برای ستون و ورودی ها و... ✳️نصب ترمو وود برای پله های فلزی و سقف آلاچیق و... ✳️ نصب و اجرای زیر سازی برای آسمان مجازی بیشتر

  • 13 سال سابقه کار
  • متراژ و اندازه گیری و محاسبه مصالح و مشاوره های انتخاب کاملا رایگان د آرای تجربه ها و تکنیک های بروز برای نصب استفاده از دستگاه های کاملا به روز اتمام کار در سریعترین زمان کار ما ساختن رویای شماست ??????
مناطق تحت پوشش
  • ارومیه

نظرات مشتریان

مشتریان بابت رفتار محترمانه ، کیفیت انجام کار ، دستمزد منصفانه ، مهارت و تخصص ، خوش قولی به علی صمدزاده خلجی امتیاز مثبت داده اند.

5.0
از 5 امتیاز
100%
0%
0%
0%
0%
دانلود اپلیکیشن خدمت از ما