وانت بار در شاهین شهر

average user rating icon 5 (3 نظر)
active users count icon 78 متخصص فعال

با ثبت جزئیات درخواست خود، بهترین متخصصین وانت بار شاهین شهر را مشاهده کنید

choose city dropdown input icon
choose city dropdown input chevron icon
free price get icon دریافت رایگان قیمت
fast and easy submit order icon ثبت آسان و سریع سفارش
desktop head section image mobile head section image

معرفی بهترین متخصصین وانت بار در شاهین شهر

امان اله گوانجی

امان اله گوانجی

user rating star icon 4.5
جدید
خدمت از ما احراز هویت شده خدمت یار
profile review icon

"سلام و عرض ادب حضور شما خواننده عزیز،بنده از سال هشتادوهفت درحرفه " "حمل ونقل فعالیت دارم،من فقط تره بارحمل نمیکنم، بعلت اینکه کارباعجله رااصلا قبول ندارم ،اول مهم جون خودمه ،دوم مهمترازکرایه برایم سالم رسیدن خودم،ماشین اولویت آخربارمشتری عزیزم هست،بااحترام به اینکه مشتری نان سفره مرا میدهدپس اگر من وماشین سالم باشیم ،صد درصد بارهم سالم بمقصد می‌رسد وزیاد بنظر دیگران اهمیتی نمیدهم نسبت به اینکه دیرآمده ام وعصبانیت های مشتریان را زیادجدی نمی‌گیریم،زیرازمانیکه من جاده را طی کرده ام اونبوده وهرگز نمی‌تواندجای من تصمیم،بگیردازطرفی رانندگی هم مثل هرکاردیگرقائده واصول خود را میطلبدوقرار نیست من طبق میل دیگران رفتار کنم ،مهم،من فقطبارسالم را بایدبمقصدبرسانم تاوجدانم راحت باشدنتیجه، اگریک کاررا بخوبی بپایان برسانم بهترچندکارناقص ونیمه است،ومشتریانی که من برایشان کارمیکنم کاملابمن،اعتماددارندزیرامیدانندمن مال آنها راازمال خودبیشتر بها میدهم،همه تان رادوست دارم چون مرادرک میکنید، ودر آخر دستتان را بگرمی میفشارم ،با آرزوی تندرستی برایتان، پیروز ومانا باشید. (متشکرم)" بیشتر

"سلام و عرض ادب حضور شما خواننده عزیز،بنده از سال هشتادوهفت درحرفه حمل ونقل فعالیت دارم" "،من فقط تره بارحمل نمیکنم، بعلت اینکه کارباعجله رااصلا قبول ندارم ،اول مهم جون خودمه ،دوم مهمترازکرایه برایم سالم رسیدن خودم،ماشین اولویت آخربارمشتری عزیزم هست،بااحترام به اینکه مشتری نان سفره مرا میدهدپس اگر من وماشین سالم باشیم ،صد درصد بارهم سالم بمقصد می‌رسد وزیاد بنظر دیگران اهمیتی نمیدهم نسبت به اینکه دیرآمده ام وعصبانیت های مشتریان را زیادجدی نمی‌گیریم،زیرازمانیکه من جاده را طی کرده ام اونبوده وهرگز نمی‌تواندجای من تصمیم،بگیردازطرفی رانندگی هم مثل هرکاردیگرقائده واصول خود را میطلبدوقرار نیست من طبق میل دیگران رفتار کنم ،مهم،من فقطبارسالم را بایدبمقصدبرسانم تاوجدانم راحت باشدنتیجه، اگریک کاررا بخوبی بپایان برسانم بهترچندکارناقص ونیمه است،ومشتریانی که من برایشان کارمیکنم کاملابمن،اعتماددارندزیرامیدانندمن مال آنها راازمال خودبیشتر بها میدهم،همه تان رادوست دارم چون مرادرک میکنید، ودر آخر دستتان را بگرمی میفشارم ،با آرزوی تندرستی برایتان، پیروز ومانا باشید. (متشکرم)" بیشتر

نظرات کاربران

حسین قدمی
empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon
filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon

ممنونم از آقای گرانمایه بابت کارشون ،واقعا بچه ای خیلی خوبی بودن حتما پیشنهاد میدم،همون مبلغی که طیر کرده بودن گرفتن و درخواست مبلغ اضافه نداشتن .

حمید پناهی
empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon
filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon

ایشان از همه نظر عالی بودند هم سر تایم کار را شروع کردند و سر وقت تمام شد از لحاظ اخلاق و رفتاری بسیار محترم هستند. مسئولیت پذیری بسیار بالایی داشتند . ممنونم ازشون عالی

امیر حسین والی نسب
empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon
filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon

عالی وبا دقت کارم انجام شد خيلي راضی بودم وپیشنهاد میکنم خدا بهتون برکت بده ممنونم از تیم باربری قدس آقای ابراهیمی

مریم کلانتر
empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon
filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon

آقای غضنفری بسیار وقت شناس هستند. از لحاظ رفتاری و ادب و احترام عالی و در کارشان هم بسیار حرفه ای هستند.

محمد
empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon
filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon

دلسوزانه کار میکنند و‌ بار رو‌حسابی پتو پیچ میکنند، در نهایت با رضایت خود شما به توافق میرسن سر قیمت و....

جواد رفیعی
empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon
filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon

بسیار عالی و قابل اعتماد کارو قبل از انجام کار صدردصد توضیح میدن و چون چرا داخل کارشون نیس واقعا حرفاشون هم منطقی هستش و حساب کتاب شده

جواد محمدیان
empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon
filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon

آقای غلامی عزیز با رفتار شایسته و کار بسیار تمیزی که انجام دادن من امتیاز 20 بهشون میدم و مطمعنا دفعات بعد هم در امور حمل و نقل به ایشون زحمت میدم

س ح ق
empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon
filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon

باسلام.ایشون یه دست مبل رو برام آوردن. آدم وقت شناس وبا اخلاقی هستن.وکارشون رو به بهترین وجه انجام دادن.

ایدا مهدوی
empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon empty user rating star icon
filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon filled user rating star icon

عالی ،سر موقع اومدن ،بسیار خوش اخلاق ، وسایلمو بدون هیچ اسیبی اوردن بالا، عالییییی به هنه پیشنهاد میکنم حتما اگر کاری باشه دوبارهههه به خودشون میگم

previous review arrow icon
next review arrow icon

چرا انجام وانت بار در شاهین شهر را به ما بسپارید؟

متخصصین با تجربه و احراز هویت شده
متخصصین با تجربه و احراز هویت شده
مقایسه قیمت‌ها و انتخاب آگاهانه متخصص
مقایسه قیمت‌ها و انتخاب آگاهانه متخصص
پشتیبانی در دسترس در تمام مراحل
پشتیبانی در دسترس در تمام مراحل
جهت مشاهده لیست خدمات فعال در شاهین شهر کلیک کنید.