علی نصیری چینی بلاغ

علی نصیری چینی بلاغ

4.5
کمتر از 3 خدمت موفق
معرفی علی نصیری چینی بلاغ:

درباره ما گروه بازسازی رابو اولین و تخصصی ترین گروه بازسازى ساختمان با بیش از 5 سال سابقه در شهر قم میباشد، این مجموعه به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی در زمینه ى بازسازى ساختمان هاى مسکونى، ادارى و تج ارى فعالیت دارد. و مهارت و تجربه را در طراحى، اجرا و مدیریت پروژه هاى ساختمانى و ارائه راهکارهاى فنى افزایش داده است. کادر مجرب و متخصص این گروه سالهاست که با در نظر گرفتن نیازها و روحیات کارفرما در حوزه بازسازى ساختمان هاى مسکونى، ادارى و تجارى را در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه مى دهد. این مجموعه با به کارگیرى خلاقیت و توانمندى هاى تیم حرفه اى خود، پروژه هاى بزرگى را در سطح شهر مطابق با استانداردهاى روز دنیا و الگو بردارى از کشورهاى توسعه یافته اجرایى در کارنامه خود به ثبت رسانده است. بیشتر

  • 8 سال سابقه کار
  • -تیمی جوان و با انگیزه متشکل از 5 مهندس معماری و عمران مجرب ، ده مشاور متخصص به همراه همکاری با بیش 80 گروه پیمانکاری. -مشاوره و براورد قیمت رایگان . -آمادگی آغاز به کار 48 ساعت بعد از عقد قرارداد -دارای تجهیزات ساختمانی که به صورت رایگان در روند اجرای پروژه بکارگیری میشود. -حداقل پرت مصالح. استفاده از پیمانکاران مجرب و عقد قرارداد با هزینه های مناسب..
مناطق تحت پوشش
  • قم

نظرات مشتریان

مشتریان بابت رفتار محترمانه ، کیفیت انجام کار ، دستمزد منصفانه ، مهارت و تخصص به علی نصیری چینی بلاغ امتیاز مثبت داده اند.

4.5
از 0 امتیاز
100%
0%
0%
0%
0%
دانلود اپلیکیشن خدمت از ما