پیکوسایت

پیکوسایت

5.0 (از 3 نظر)
شرکت ثبت شده
کمتر از 3 خدمت موفق
معرفی پیکوسایت:

گروه پیکوسایت (پارس یاران کیان وب) از سال ۹۹ فعالیت خود را به صورت رسمی با مجموعه‌ای جوان، با انگیزه، با سابقه،خوش ذوق و بسیار حرفه‌ای در حوزه خود شروع کرد که با پشتوانه علمی و رعایت اصول مهندسی و با تکیه بر خلاقیت طراحان و مهندسین خود در تلاش است که خدمات ویژه و تخصصی را به نحوی ارائه دهد که اعتماد، اطمینان و رضایت مشتریان را به ارمغان آورد. 💥با پیکو ایدتو بساز💥 وجه تمایز ما :۱. قرار داشتن رضایت و اعتماد شما در الویت ما ۲. سرعت در انجام کار و تحویل پروژه‌های شما. ۳. کیفیت بالا در انجام پروژه. ۴. سفارشی و شخصی سازی پروژه‌های شما. ۵. خلاقیت و تنوع در اجرا. ۶.انعطاف‌ پذیری در کل پروژه. ۷. متعهد و خوش قول. ۸. هزینه بسیار مناسب و منصفانه در انجام کار. بیشتر

  • شرکت ثبت شده
  • با مدیریت آرمین حضرتی
  • تاسیس شده در سال 1399
  • تخفیف روی خدمات، ارائه فاکتور با مهر و امضا، مشاوره تلفنی رایگان، گارانتی خدمات ،عقد قرارداد رسمی، بهترین و عالی ترین کیفیت، کوتاه‌ترین زمان، شخصی سازی، خلاقیت در انجام امور، انجام پروژه‌ها با روش‌های به روز و ترند دنیا.
مناطق تحت پوشش
  • تهران : ظفر، ایرانشهر، تهرانپارس، شهرک دانشگاه، الهیه – فرشته، فرمانیه، سعادت آباد، شهرآرا، تهران ویلا، شادمان و...

نظرات مشتریان

مشتریان بابت کیفیت انجام کار ، خوش قولی ، مهارت و تخصص ، دستمزد منصفانه ، رفتار محترمانه به پیکوسایت امتیاز مثبت داده اند.

5.0
از 3 امتیاز
100%
0%
0%
0%
0%
دانلود اپلیکیشن خدمت از ما