منصور صالحی

منصور صالحی

5.0 (از 8 نظر)
احراز هویت شده گواهینامه مهارت
6 خدمت موفق
معرفی منصور صالحی:

www.instagram.com/mansoursokoot با سلام و احترام به شما بزرگوار ،فوق لیسانس کامپیوتر و نرم افزار هوش مصنوعی و لیسانس کارگردانی سینما ، مدرس و استاد دانشگاه هستم ... جلسه اول دوره آموزشی رایگان است ارادتمند جنابعالی ... آماده همکاری حرفه ای در زمینه های طراحی گرافیکی و پوستر و عکاسی ... ساخت استوری اینستاگرام.لوگومونشن.پست اینستاگرام.تیزر تبلیغاتی.اسلایدشو های بسیار زیبا و حرفه ای ... برای همشهری های محترم .... فیلمبرداری مراسم و مجالس و تدوین و ساخت فیلم کوتاه و تیزر تبلیغاتی در حوزه های مختلف کاری و خدمات فنی و مهندسی ، تعمیراتی و تاسیسات و بازسازی رویاهایتان در مناطق مختلف شهری میتوانم کنارتان باشم و مشاور ه انجام خدمت با قیمت بسیار مناسب ...در قالب پروژه فیلم انجام دهم . . - تخصص در نرم افزارهای تخصصی گرافیکی وفیلم و کلیپ و تصویر است .. تخصص در ساخت هرگونه فیلم داستانی و مستند صنعتی و تبلیغاتی و غیره ...و آموزش ساخت کلیپ .. تسویه بعداز رضایت مشتری است. تشکر ازشما بیشتر

  • احراز هویت شده
  • گواهینامه مهارت مشاهده
  • 23 سال سابقه کار
  • خدمات همه روز و همه ساعت هفته . هزینه ایاب و ذهاب رایگان است.گارانتی عودت هزینه در صورت نارضایتی مشتری در خدمات داده شده. مشاوره و بازدید رایگان .
مناطق تحت پوشش
  • تهران : نارمک، پیروزی، پاسداران، تهرانپارس، سعادت آباد، تهرانپارس شرقی، پونک، بهارستان، ایرانشهر، آزادی و...

نظرات مشتریان

مشتریان بابت رفتار محترمانه ، کیفیت انجام کار ، مهارت و تخصص ، دستمزد منصفانه ، خوش قولی به منصور صالحی امتیاز مثبت داده اند.

5.0
از 8 امتیاز
100%
0%
0%
0%
0%
دانلود اپلیکیشن خدمت از ما